A Very Boring Conversation
Het gesprek begint met opmerkingen over muziek en e-mails en gaat vervolgens langzaam over in onlogische zaken die mogelijk een 'moeder-zoon-relatie' zouden kunnen veranderen in een 'man-vrouw-relatie'. Een zowel letterlijk spel met licht en donker door een haperende lamp, als een meer overdrachtelijke variant in een haperende verhouding. Een fijnzinnige miniatuur.