De film speelt zich af in een droomwereld zoals alleen film die kan creëren. Twee ongrijpbare hoofdpersonen bewegen zich op haast onverstoorbare wijze door deze wereld. Tegelijkertijd zijn beiden op zoek naar warmte en genegenheid. Er is echter iets ondefinieerbaars dat echte toenadering in de weg staat.