Een man keert terug naar de plek waar hij decennia geleden, gedurende de oorlog, een korte mysterieuze ontmoeting had waarvan de herinnering hem de rest van zijn leven is blijven achtervolgen. Destijds werd hem een geheim toevertrouwd dat hij nooit heeft weten te ontrafelen. Nu probeert hij alsnog de waarheid te achterhalen.