Woman of the Cosmos
Speelse en satirische animatiefilm over de uitverkiezing van een islamitische jonge Maleise vrouw om de eerste Maleise kosmonaut te worden. De film is gemaakt in een soort schoolboekenstijl (in feite gebaseerd op de zogenaamde Peter-and-Jane boeken), die veel bijdraagt aan het vreemde en onderhoudende effect. Het leven van de vrouw wordt door haar uitverkiezing totaal veranderd. Voor wie denkt dat Maleisië kosmonauten heeft, of dat een moslimvrouw kosmonaut zou kunnen worden, is dit filmpje misschien minder leuk. (GjZ)