Wind Chimes
Een klein expressionistisch drama. Een vrouw wordt overvallen door eenzaamheid. Het geluid van de wind in een klokkenspel lijkt nog ondraaglijker dan de stilte. Stotterend probeert ze haar gevoelens en emoties de baas te blijven. Van de maker van de debuutfilm The Gravel Road, die ook in dit programma te zien is.