While Darwin Sleeps...
Van de naar schatting tien miljoen insectensoorten ter wereld is pas één miljoen bekend. In While Darwin Sleeps... laat Paul Bush in vijf minuten maar liefst 3500 zespootjes passeren. Supersnel gemonteerd lijkt het of de evolutie van miljoenen jaren zich in een ogenblik voltrekt. De droomwereld van Darwin op een bedje van knapperig, ultrasoon insectengeluid.