Waar is mijn jas?
In 1980 worden Wim Verstappen en Paul Verhoeven, Nederlands bekendste filmmakers, door de filmscribent Ruud den Drijver aan de tand gevoeld. De filmmakers Dirk Rijneke en Mildred van Leeuwaarden volgden deze humoristische ontmoeting met de camera. Een hilarische film met heftige uitspraken; een tijdsdocument dat een uniek kijkje geeft in de Nederlandse filmwereld van de jaren tachtig.