Very Nice, Very Nice
Werkzaam bij de National Film Board of Canada, verzamelde Arthur Lipsett weggegooid geluidsmateriaal om het tot een nieuw geheel te monteren. Met een combinatie van archiefbeelden - foto en film - creƫert hij een uniek tijdsbeeld waarin geluid het verhaal vertelt.