Une grammaire de temps
Deze video bestaat heel eenvoudig uit het gezicht van Kurtags grootmoeder, de muziek van haar vader (de componist György Kurtag), een paar nauwelijks merkbare camerabewegingen, en het knipperen van een ooglid in extreme slowmotion. Dubbeldrukken die zich vermenigvuldigen en zo de aanblik van een geliefde doen transformeren. Muzikaal en bewonderenswaardig.