There Is Only Light
Luis Buñuel zei ooit: 'Het verhaal bestaat niet, er is enkel licht.' There Is Only Light, gefilmd in Warschau met een gebrekkige Super-8-camera, is een verkenning van diverse lichtbronnen. De fantastische muziek is afkomstig van het theatergezelschap Orkiestra Antyczna, dat oude Byzantijnse manuscripten interpreteert.