The Stairway at Nighttown
Performance van het fameuze Led Zeppelin lied Stairway to Heaven, maar dan - na vele maanden voorbereiding en repetitie door de kunstenaar - achterstevoren gezongen én weer achterstevoren afgespeeld. Dit project herinnert aan de onbegrijpelijke performances uit de jaren zeventig of aan een dadaïstische voordracht van een gedicht van Kurt Schwitters, die het publiek als verstomd konden achterlaten.