The Grassland
De kinderloze Ama Tsomo begint erg oud te worden. Het dorp gaat zich verder om haar leven bekommeren, dus laat ze haar yakken vrij. Later wordt er gemeld dat haar yakken gestolen zijn, maar ze wil de dieren niet terughebben omdat ze bezorgd is dat de dieven gepakt zouden worden.