The Film that Rises to the Surface of Clarified Butter
Een illustrator tekent poppetjes die lijken op Tibetaanse goden. Tot zijn stomme verbazing komen ze tot leven en beginnen ze te dansen op het papier, haast alsof het Disney-figuren zijn. Tegelijkertijd zitten ze gevangen tussen de tweedimensionale en de driedimensionale ruimte, een dreigend vagevuur waarin een angstaanjagende loop weerklinkt.