Thank You Jesus for the Eternal Present
Een uitgelaten audiovisuele mix waarin de regisseur 'nadrukkelijk de verborgen orde zoekt in het toevallige'. De film toont het geëxalteerde gelaat van vrouw die diep in gebed verzonken is, in combinatie met shots van een dierenrechtenactivist en een schaars gekleed fotomodel dat Russische auto's aanprijst tijdens een internationale autobeurs in New York.