Stoneback
De laatste episode in een reeks experimentele korte films van autodidact en festivalroutinier Luyken. Dit keer met steun van het Nederlands Fonds voor de Film (eindelijk eens een keer). Een associatieve reeks beelden van werk (stenen sculpturen), werkzaamheden en locaties waar de kunstenaar zich mee omringt, voorzien van een uitgekiende, zelf gecomponeerde geluidsband.