Sources
Tijdens een soundcheck elimineren muzikanten feedbackfrequenties en brommende geluiden van de kabels. Microfoons worden in optimale positie gebracht. Billy Roisz heeft dergelijke soundchecks van acht muzikanten op beeld en geluid opgenomen. Acht maal de grens tussen klank en lawaai.