Some Things About Water
Een serie korte essays over verlangen, begeerte, verlies en vervoering. Het stuk onderzoekt verschillende methoden van constructie, variërend van een ogenschijnlijk willekeurige samenwerking tussen beeld en verhaal, tot een hoogst illustratieve remix van een klassieke speelfilm waarbij de cadens en de inhoud van een voice-over zorgvuldig in overeenstemming zijn. De 'essays' worden doorsneden met muzikale 'interludes'.