Small Ali
Absurdistische korte komedie in de beste camp- en gore-traditie. De kleine Ali heeft als bokser de handicap dat hij voortdurend en hartverscheurend huilt. Daardoor verliest hij steeds zijn duels met de lichtgewicht bokskampioen Mad Cow. Op een goede dag ziet hij een advertentie van Klinika Lakrima, waar ze zijn traanklieren operatief kunnen verwijderen. Fijngevoeligheid is niet het woord bij deze operatie. (GjZ)