Roz
In samenwerking met de performer Rosalynde LeBlanc maakte Burt Barr een muziekclip waarmee hij de schizofrene snelheid van het genre helemaal naar zijn hand zet: hij beperkt het kader tot een beeldvullende close-up, en fixeert zijn onderwerp met een intieme en ongedwongen blik. LeBlanc tovert de amoureuze stem van Otis Clay uit haar keel, die de bluegrass-klassieker Banks of the Ohio zingt.