Romeo Must Rock
Niet zomaar een portret van een verlopen rockmuzikant. Roxlee heeft duidelijk veel gevoel voor oude rockers (zoals blijkt uit zijn portret van Pepe Smith), maar nu ligt het nog iets persoonlijker. Rocker Romeo is de broer van de filmmaker. Romeo Lee heeft duidelijk zijn beste tijd gehad. Hij is te dik en te oud om de Filippijnse Iggy Pop uit te hangen. Maar hij weet van geen ophouden. (GjZ)