Pop Manifestos
Een reeks korte essays die Tony Cokes in 1997/98 over popmuziek schreef bracht hem ertoe een serie videotapes te maken onder de noemer Pop Manifestos. Deze video's halen het onderscheid overhoop tussen kritische analyse, amateurgeschiedschrijving en typische reclametechnieken. Door het maken van deze video speelt Cokes de rol van zowel kunstenaar, verzamelaar, curator, verkoper als criticus. De Pop Manifestos video-installatie bevat bovendien een grote projectie van het finale deel in de reeks, 1! (2004) met ernaast vijf monitors waarop de video's van de vorige serie te zien zijn, en een audio-archief met honderd CD's die Tony Cokes in de periode 1997-2002 verzamelde.