Play is een montage van archiefbeelden van publiek in de zaal. Wat er op het scherm gebeurt, kan alleen gezien worden als reflectie in de gelaatsuitdrukkingen en gebaren van het publiek. Individueel gedrag versmelt tot collectief gedrag. De gebeurtenis verplaatst zich zo van het podium naar de zaal, de leden van het publiek worden zelf de acteurs van een onvoorspelbaar drama.