Een onderzoek naar onzichtbaar licht. De videocamera filmt een monitor die het beeld van de camera laat zien in reële tijd. De opening van de lens wordt aangepast zodat het licht aanwezig lijkt te zijn als een levend iets. Het bewegende beeld, dus eigenlijk het licht, wordt gematerialiseerd door het knipperen, en zo komen er wezens te voorschijn.