Pick a Winner
Een aantal Noord-Amerikaanse videostammen, zoals Paper Rad, Dear Raindrop en Devin Flynn, hebben de handen ineengeslagen om zaterdagochtendtekenfilms te laten lijken op een door nazi's geprogrammeerde havermoutpap van consumentenleed met deze DVD-gestuurde kanonskogel. Geeft extra chaos aan de toch al chaotische bliksemflitsen en wolvenogen-rockmuziek.