Parken verboten
Parken verboten is een registratie van de actie-installatie met dezelfde titel die plaatsvond op het stadsplein van Rosenheim in Duitsland in 2001. Door zwarte en witte auto's te parkeren in een rij van 130 meter, ontstaat er een bericht in binaire code. Voorbijgangers reageren nieuwsgierig, geboeid of geïrriteerd op de creatie van de installatie. De film is met vier camera's opgenomen en bevat drie verschillende boodschappen, die elk op een eigen manier worden getoond.