North Went Mad
Tijdens een voetbalwedstrijd laat een jong meisje door een ongeluk het leven. Haar familie, vrienden en buren proberen midden in de nacht van haar lichaam af te komen. North Went Mad is een duister, nogal surrealistisch verhaal over onderdrukt schuldgevoel en angst. Met minimale middelen weet de regisseur een geweldige suspense te creëren. Elk beeld is zwanger van zwaarmoedigheid.