Nieves
Nieves vertelt over een liefde die net voorbij is. De hoofdrolspeelster heeft al vijftien dagen niet geslapen. Ze vraagt zich af wat er nu gaat gebeuren. Hem interesseert het allemaal niet. Het is altijd hetzelfde liedje: de een is gekwetst, en de ander niet.