Navigation
'Apparent rari nantes in gurgite vasto.' (hier en daar worden zij zichtbaar, zwemmend in de uitgestrekte watermassa.) Deze beroemde versregel uit de Aeneis van Vergilius duikt op uit de herinnering bij het zien van deze encyclopedische collectie verwijzingen naar water. Oki eindigt met vragen in zeven talen (Grieks, Latijn, Engels, Duits, Frans, Russisch en Kroatisch) over niet-zijn (zijnde drenkeling) en het raadselachtige wezen van tastbare voorwerpen.