Museum Piece
Terwijl de Irak-oorlog gaande is, roepen een pleziertochtje en de specifieke kenmerken van een Duits hotel een gedachtestroom op over grote en kleine gebeurtenissen. Museum Piece is de tweede video in de reeks Hotel Diaries, een verzameling late-avondopnamen gemaakt in hotelkamers in het buitenland die persoonlijke ervaringen koppelen aan hedendaagse wereldgebeurtenissen.