Mirror
Een vrouw, een man, gasten op een avondfeest. Locaties die langzamerhand verlaten worden. De overblijfselen van een gebeurtenis, blikken die hun onderwerp hebben verloren. Mirror is een verzameling van bevroren tableaus die uitsluitend door licht worden bewogen; een film met echo's van Antonioni.