Deze video is als een kwartet dat bestaat uit vier instrumenten: de choreografie, de camera, de montage en de muziek. De video, die meerdere keren te bekijken is, volgt het muzikale principe van het contrapunt. Afhankelijk van de context, verandert de synchronisatie van de relatie beeld-geluid. Het is aan de kijker om deze synchronisatie te voltrekken en daardoor deelachtig te worden aan het proces van de creatie.