Means and Meditations
Een video als een verkenningstrip, een reis door drie abstracte werelden: onderaards, aards en atmosferisch. Gemaakt met verf, inkt en papier op 16mm- en 35mm-filmstroken, en vervolgens digitaal gemanipuleerd. Geïnspireerd door Roland Barthes' Image-Musique-Texte en door het oeuvre van Stan Brakhage.