Mast Qalandar
'Mast Qalandar' was een soefi-heilige die zich in het begin van de 13de eeuw vestigde in Sehwan Sharif, in het zuiden van Pakistan, om zijn boodschap van liefde, tolerantie en extase te verkondigen. Hij werd al snel een van de meest legendarische mystieke islamitische heiligen van de oriënt. Deze documentaire portretteert de jaarlijkse viering van de hereniging van de heilige met Allah. Van heinde en verre komen zo'n miljoen aanhangers samen in Sehwan Sharif, om Hem te ontmoeten teneinde hun bewuste zelf te vergeten. Ze ondergaan een proces van individuele en collectieve extase.