Massages Sonores
De Massages Sonores presenteren een ongekende vorm van akoestische kunst. U bent in handen van geluidsspecialisten die zullen doordringen tot in uw diepste zelf met behulp van onbekende geluidsgolven, die toch erg vertrouwd aandoen. Die nauwelijks hoorbare geluiden - afkomstig van alledaagse objecten - worden door een muzikant zo dicht mogelijk bij u gemanipuleerd, tot zelfs in uw oor. Gevoel van ruimte en innerlijk gehoor worden overhoop gehaald. Door de afstand af te schaffen en door te dringen tot de intimiteit van de hersenpan, komt de totale overgave vanzelf. Dit heuse akoesmatische miniconcert waarbij de luisteraar niets te zien krijgt, duurt ongeveer zeven minuten.