LSD A Go Go
Een legerofficier sprong in de vroege uurtjes van 19 november 1953 zijn dood tegemoet uit een appartement op de tiende etage in Manhattan. Hij had kort daarvoor deelgenomen aan LSD-experimenten van de CIA. Deze film beschrijft dit CIA-programma, o.a. aan de hand van de opvoedkundige 'drug scare'-films en ander archiefmateriaal. Gastoptredens: Dick Cheney, Donald Rumsfeld en Sonny Bono.