Location Interviews
Een interviewstem ondervraagt vijf vrouwen over hun afkomst. De vrouwen zijn nog maar net aan hun verhaal begonnen wanneer de interviewstem hen onderbreekt en vraagt om hun verhaal over origine en familie te veranderen. De vrouwen doen wat hen gevraagd wordt, maar raken meer en meer gespannen.