Lim Poh Huat
Lim Poh Huat is een typische en ook wat vreemde man. Hij heeft geen auto, geen wasmachine, geen koelkast en geen vriendin. Wel heeft hij een vreemde hobby. Overduidelijk gespeend van elk talent, brengt hij al zijn vrije tijd door als figurant op filmsets. Soms is hij per ongeluk een paar seconden in een film te zien. Ook in Zombie Dog schittert Lim Poh Huat als overijverige figurant. (GjZ)