La jeune fille et la mort
Deze video is een brief aan een verdwenen persoon. De kijker heeft de keuze om de vertelling te volgen en/of het abstracte patroon van lijnen te observeren. De dubbele registratie van hetzelfde beeld met enige vertraging kan ook de 'phase music' van Steve Reich oproepen. Van belang is precies de dans tussen de twee verschillende interpretaties.