Just Like Old Times
The filmmaker documenteert een bezoek aan haar tante in Odessa, een vrouw die getuige was van de Tweede Wereldoorlog, de onderdrukking onder Stalin en uiteindelijk de perestrojka. Net als de stad, waarin de tijd ogenschijnlijk stil heeft gestaan, lijkt haar vrouwelijkheid in de loop van de jaren onaangetast. Een reis naar het dagelijks leven, en toch een reis door het verleden. Een warm en nostalgisch portret van een persoon, dat ook herinneringen oproept aan de joodse levensstijl van vroeger tijden.