Japon: un pays lointain
De heldin van deze opmerkelijke korte documentaire deelt haar leven met een mannequin - van het soort dat je altijd in winkeletalages ziet. Nadat een relatie op de klippen is gelopen, vindt ze nu een wankel evenwicht in haar nieuwe situatie. Deze videofilm doet verslag van een fenomeen dat bepaald afwijkt van de Japanse sociale normen.