Ivan Runs Some Errands, Runs Amok
Ivan steelt een auto. Achterin zit een klein kind in een kinderzitje. Op de een of andere manier stoort Ivan zich hier niet aan, sterker nog, langzamerhand beschouwt hij het kind als een welkome reisgenoot. Dan pikt Ivan een mannequin op.