Ich bin traurig
Deze video maakt deel uit van een reeks werken rond 'digitale vertalingen van de realiteit'. Het erg mannelijke geraas van heavy metal muziek wordt gefilterd door een heel andere culturele expressievorm: de opera en haar melodramatische gebruik van stemmen, maar ook de afstandelijke, koele, elektronische creatie van geluid.