Huevos
Een stoer maar ook vertederend filmpje over Rodolfo en zijn pubervrienden, die zich vermaken door in een luxe auto door de stad te rijden en eieren naar mensen te gooien. Op een dag zijn ze van plan naar een bordeel te gaan, maar Rodolfo wil niet, ondanks aandringen van zijn vrienden. Toch wil hij wel ontgroend worden en het bewijs aan zijn vrienden laten zien. Hij zoekt het dichter bij huis.