Hondenkoekjesfabriek
Vreemde baggergeluiden uit Holland. 'De Hondenkoekjesfabriek, centrum voor progressieve experimenten, afval en kunstmatige onzin van een dementerende stuntman, gevestigd in een Hollands moeras.' Deze vreemde groep alternatieve artiesten heeft een dvd met extreme trashy experimenten, handgemaakte jurken, animaties en gemanipuleerde documentatie en hun evenement 'Total Security', maar een grote rotzooi is de enige clue.