Heatwork For Sparklers + Spycams
Heatwork vestigt de aandacht op de ontdekking van geluid in objecten, structuren en ruimtes. In dit samenspel zijn bronnen en geluiden de ruwe materialen in een proces van zowel beeld- als geluidsregistratie, waarbij de zeer primaire opnametechniek en een element van performance een belangrijke rol spelen.