Een besneeuwd landschap, verstilling, het verglijden van de seizoenen, een onveranderlijk lege flat. Grey handelt over de emotionele onrust na de dood van een genegen persoon. Deze film gaat over de tijd en de omstandigheden waarin een nieuw leven begint te dagen.