Greaseman
Een ongepolijste film over een zwerver met het uiterlijk van een soort oermens. Hij zwerft als een dier door de straten van Manila. Op een dag wordt hij aangereden door zijn tegenbeeld: een schone, rijke, verzorgde hardwerkende yup. De geslaagde stadsbewoner brengt de gewonde zwerver naar het ziekenhuis en neemt hem later mee naar zijn appartement. Erg dankbaar is de vieze man niet. Hij neemt bezit van het leven van de schone man. Khavn maakte van deze film ook een versie van speelfilmlengte. (GjZ)