Grass A/B
Een spel met een dubbele voice-over. Het beeld, een eenvoudig groen bladerdek, verschaft nauwelijks informatie. Grass A/B onderzoekt hoe verhalen verteld worden, hoe betekenis geconstrueerd wordt. We kijken en luisteren, maar nemen enkel ruwe materialen waar, de materialiteit van kleur en stem.