Fossilization
Voor Fossilization gebruikte D'Haeseleer de video als kneedmachine. Lagen met beelden worden tot een plakkerig rommeltje gekneed, een puinhoop die alles aanzuigt wat het aanraakt. Het is een apocalyptisch eindspel, met in de hoofdrollen verscheidene auto's, enkele menselijke resten en misschien zelfs nog wat ijdele hoop op een druilerige dag.