Fleming Faloon
Een cinematografisch equivalent van de illusionistische portretschilderijen van de Vlaamse meesters. In zijn eerste 16mm-film poneert Land de volgende stelling: als we de werkelijkheid accepteren die ons wordt gepresenteerd door de illusie van diepte op het witte doek, kunnen we in principe alles tot realiteit verheffen.